کافه دانش
وبسایت شخصی دکتر متین چینی ساز - caffedanesh.ir
درباره وبلاگ


متین چینی ساز - عضویت در بنیاد نخبگان از سال91 - یکی از سه برگزیده کنفرانس علم و زندگی-بارسلون-اسپانیا2012 - برگزاری سه دوره کارگاه نگرش مهندسی در دانشگاه های شیراز و اصفهان - مهندس حرفه ای افتخاری - مبتکر شیوه نوین مقاله نویسی ثبت شده در معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری - برگزاری شش دوره گارگاه مقاله نویسی ملی و بین المللی درسطح کشور - 2دوره مشاور هیئت داوری مسابقه ملی مهارت - مشاور هیئت امنای دانشگاه جامع ایرانیان - مشاور پروژه تاسیسات سیتی سنتراصفهان - تقدیرشده توسط ستاد ویژه توسعه فن آوری نانو - صاحب ایده مهندسی چالشی بین حقیقت و واقعیت(آشوب مهندسی)ثبت شده در معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری
نويسندگان
پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, :: 9:0 :: نويسنده : متین چینی ساز

شنبه 24 آبان 1393برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : متین چینی ساز

در مدت تکامل بشر به خصوص در چند قرن گذشته سیر تکامل صنعتی قابل تذکر می باشد در این رابطه تشخیص، کنترل، کاربرد و ... انرژی که بخش مهم از تکامل صنعتی را شامل می شود در این قرن ( بخصوص ) سرعت بیشتری داشته است. در حقیقت پیشرفت تمدن بشری با توانایی انسان در کنترل انرژی رابطه مستقیم دارد و افرادی معدودی در جهان دانش و توانایی دستیابی به انواع انرژی را دارند و بقیه افراد بشر با استفاده از دانش و توانایی آنها سطح زندگی خود را بالا می برند. در گذشته انرژی به مقدار محدود مصرف می شد.

 

دانلود مقاله

شنبه 24 آبان 1393برچسب:, :: 19:11 :: نويسنده : متین چینی ساز

طی سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است. دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود.

جهانی شدن بازار تولید شرکتهای تولید کننده رابه ارزیابی مجدد نگرشهایشان را رقابتهای بین المللی وا داشته و دولتها را نیز به تغییر سیاستهای ملی خود وادار نموده است. مطمئناً شرکتهایی که به بازار به صورت ملی و نه جهانی ، و به محصولات نیز در حد کافی و خوب،  و نه در سطح جهانی توجه می نمایند از صحنه رقابتهای تولیدی این منظر جهانی خارج خواهند شد.

 

دانلود مقاله

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1