کافه دانش
وبسایت شخصی دکتر متین چینی ساز - caffedanesh.ir
درباره وبلاگ


متین چینی ساز - عضویت در بنیاد نخبگان از سال91 - یکی از سه برگزیده کنفرانس علم و زندگی-بارسلون-اسپانیا2012 - برگزاری سه دوره کارگاه نگرش مهندسی در دانشگاه های شیراز و اصفهان - مهندس حرفه ای افتخاری - مبتکر شیوه نوین مقاله نویسی ثبت شده در معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری - برگزاری شش دوره گارگاه مقاله نویسی ملی و بین المللی درسطح کشور - 2دوره مشاور هیئت داوری مسابقه ملی مهارت - مشاور هیئت امنای دانشگاه جامع ایرانیان - مشاور پروژه تاسیسات سیتی سنتراصفهان - تقدیرشده توسط ستاد ویژه توسعه فن آوری نانو - صاحب ایده مهندسی چالشی بین حقیقت و واقعیت(آشوب مهندسی)ثبت شده در معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری
نويسندگان
یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, :: 19:41 :: نويسنده : متین چینی ساز

حل معادلات هذلولوی(هیپربولیک)
شبیه سازی مکانیکی سیال یا CFD (CFD:دینامیک سیال محاسباتی)نقش مهمی در شبیه سازی فرآیندهای موتور ایفا می کند،همان گونه که امکان توصیف فیزیکی با بیشترین جزئیات فرآیندهای مرتبط با هم را فراهم می کند.بیشتر فرآیندهای مختلف در زمینه موتور در نظر گرفته شده اند، مانند: تغییر جرم سوخت در راکتورهای سوخت جامد، جریان استوانه ای، بازگردانی گاز خروجی، فرآیندهای ریزش، واکنش های ثانویه دراندازه خروجی، جریان مبدل کاتالیزور، جریان توربین وکمپرسور در توربوشارژر، جریان نازل داخلی، جریان سردکننده.
  این شیوه هنوز فرآیند نسبتاً زمان بری است:در ابتدا،مش های محاسباتی باید ایجاد شوند و سپس تعریف شرایط مرزی واولیه (اغلب وسیع)،در نهایت محاسبات واقعی می تواند شروع شود. همچنین ارزیابی نوعاً به دلیل مقدار زیاد واطلاعات هزینه بردار است. دراین مطلب به بحث درمورد شیوه های حل معادلات هذلولوی (هیپربولیک) مطرح در دینامیک محاسباتی سیالات با تاکید و تمرکز بر روش مشخصه ها می پردازیم.

دانلود مقاله

مقدمه
  در بسیاری از کاربردهای مهندسی از مبدل های حرارتی به صورت گسترده استفاده می شود.به عنوان مثال:کاربرد در مهندسی شیمی،تولید برق،صنایع غذایی،مهندسی محیط زیست،بازیابی گرمای تلف شده،تهویه هوا و تبرید.
  امروزه،هزینه بالای انرژی، صنایع مختلف را به سمت بکارگیری متدهای صرفه جویی در مصرف انرژی در تسهیلات مختلف سوق داده است.طی دهه های گذشته تلاش های بسیاری درجهت افزایش انتقال حرارت مبدل های حرارتی،کاهش زمان انتقال حرارت و درنهایت بهبود بازده بهره برداری انرژی انجام شده است. این تلاش ها، معمولاروش های فعال و منفعلی نظیر ایجاد تلاطم و اغتشاش،گسترش سطح تبادل یا استفاده از سیالی با ویژگی های ترموفیزیکی بالاتر را شامل شده اند....

 



ادامه مطلب ...

تدریس خصوصی
*مخصوص شهر اصفهان
- زبان انگلیسی از مبتدی تا عالی
- دروس زیرمجموعه ریاضیات و فیزیک و زبان انگلیسی کلیه رشته های دانشگاهی
- ریاضیات و فیزیک دبیرستان
-آمادگی کنکور
درخواست اولیه خودرا به آدرس زیر ارسال نمایید:
Matin.chinisaz@yahoo.com

شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : متین چینی ساز

ترجمه متون علمی-تخصصی رشته ها مختلف در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت


فارسی به انگلیسی
انگلیسی به فارسی


درخواست اولیه خود را به آدرس زیر ارسال نمایید:


Matin.chinisaz@yahoo.com

محققان دانشگاه شهید بهشتی خبر دادند
اندازه گیری دقیق روی در خون به کمک نانو ذرات
  پژوهشگران ایرانی موفق به طراحی و سنتز یک ساختار مهندسی شده‌ برای جداسازی یون روی شدند ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : متین چینی ساز

مهندسی حرکت و تلاش برای قبولی درکنکور کارشناسی ارشد هنری است که برخورداری از آن، التزام و اعتقاد و در نهایت حرکت درچهارچوب آن می تواند مارا به قبولی در دانشگاه هایی با کیفیت آموزشی بهتر رهنمون سازد. کافه دانش ضمن انتشار گاه به گاه مطالبی دراین زمینه امکان مشاوره فرد به فرد و اختصاصی با هزینه ای مناسب را برای داوطلبان تحصیلات تکمیلی فراهم کرده است. درخواست اولیه خود را برای مشاوره به آدرس زیر ارسال نمایید:
Matin.chinisaz@yahoo.com 

*انجام انواع پروژه های دانشجویی
* تهیه پایان نامه مقطع کارشناسی کلیه رشته ها
* تهیه پایان نامه کارشناسی ارشد کلیه رشته ها از مرحله تهیه پروپزال تا مشاوره قبل از جلسه دفاع
* گردآوری مطالب درخواستی برای ارائه در سمینارها
در سریعترین زمان ممکن با بهره گیری از کادری مجرب درسراسر کشور
مشخصات پروزه خود را به آدرس زیر ارسال نمایید:
Matin.chinisaz@yahoo.com

پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : متین چینی ساز

تهیه مقالات علمی با موضوعات متنوع در رشته های متفاوت برای درج در مجلات عملی داخلی و بین المللی و استخراج مقاله از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی یکی دیگر از خدمات کافه دانش محسوب می شود. درخواست اولیه خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید:
Matin.chinisaz@yahoo.com

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1